Mielec wzywa! Zostań strażakiem w PSP i ratuj życie!

Powiatowa Komenda Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu zaprasza do udziału w procesie rekrutacyjnym. Poszukiwani są kandydaci na stanowisko stażysty, z możliwością awansu na starszego ratownika-kierowcę.
Lokalizacja służby
Praca odbywać się będzie w siedzibie Powiatowej Komendy PSP w Mielcu.
Model pracy
Służba pełniona jest w systemie zmianowym 24-godzinnym, po którym następują 48 godziny wolnego.
Dostępne pozycje
Rekrutacja dotyczy czterech stanowisk.
Procedura składania aplikacji
Kandydaci mogą dostarczyć dokumenty osobiście do sekretariatu komendy w dni robocze od 8:00 do 15:00. Alternatywnie, aplikacje można przesłać pocztą, pamiętając, że liczy się data otrzymania dokumentów przez komendę. Termin składania aplikacji upływa 3 listopada 2025 roku.
Kryteria kwalifikacyjne
Aby zakwalifikować się do rekrutacji, kandydaci muszą spełniać następujące wymagania:
- posiadać obywatelstwo polskie,
- mieć nieposzlakowaną opinię i być niekaranym,
- ukończone co najmniej wykształcenie średnie,
- być w pełni zdolnym fizycznie i psychicznie do pełnienia służby,
- posiadać prawo jazdy kategorii C.
Etapy rekrutacji
Rekrutacja składa się z kilku etapów, które obejmują test sprawności fizycznej, umiejętność pływania, ocenę braku lęku wysokości oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje
Szczegóły dotyczące harmonogramu oraz wymagane dokumenty można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej komendy pod adresem www.gov.pl/web/kppsp-mielec w sekcji „Załatw sprawę / Nabór do służby”.
Kontakt
Wszelkie pytania można kierować pod numer telefonu 17 780 09 70, w dni robocze od 7:30 do 15:30.
Źródło: facebook.com/strazmielec